Tuesday, August 10, 2010

they made my day

kay, nana, wana:
1. masing2 xpuas hati ngan ketinggian aku...muehehe! apa korg tgk aku ni pendek sgt ke?? sekali ukur, ha hambek ko, aku jugak yg paling tinggi antara korg...aku tahu korg semua x berpuas hati... tp kadang2 kite kene menerima hakikat......hehehehe!
2. 'pulas tombol pintu' HAHAHAHA! sengal lah dorg ni! tergolek gak r aku gelak!

atiq:
1.kau geletek aku di tempat yang aku paling sensitive!! (xleh bg tahu disini..kang ade bencana berlaku)(tp bukan tmpt2 censored..jgn pikir bukan2..heh) arghh! smpi sekarang aku terbayang kegelian die tiq!!!! heshh.. *meremang bulu romaaa hakuu* haha!
2. pose maut dari kau time 'photoshoot' kt taman sebelah hotel poolman..first time tahu 'bakat terpendam' ...rupe2nya atiq ni part time model....ohohohooi!
3.kau telah membuat aku terfikir tentang sesuatu.apa dia? haa itulah rahsia antra kami..heheh

sulaiman:
1.sangat excited utk ambik barang misteri dari pejabat pos...tp rupenye barang misteri tu adalah slip muet je...............hahahaha! xtahan aku nk gelak..nasib baik time tu tgh kt PICC...control cun...
2. HATI BUSUK xnk tggu aku tgk inception...sekali ko xdpt tgk cerita tu sbb cerita tu start lambat...muehehehe! nk like bertubi-tubi.

fatihah:
1. kesian kau aku x dapat ruangkan masa utk melawat kau kt tmpt kerje kau...esok aku dtng yeh? hehehe

4 comments:

FSwords said...

asal jahat gila dow tajuk post kau nih? ceh.

aznizahazizul said...

jahat?? mn de doww! haha

Man said...

HATI AKU WANGI k tunggu kau nak tgk inception.. sampai booked awal 3 hari... idea sapa? akuuuu jugak..

aznizahazizul said...

*teet*!
idea akuuuuu!!!!