Sunday, August 1, 2010

makang

saya terlalu banyak makan lately ni...homai! best fren forever (bff) mama yg baru ni pulak kuat betul mengajak aku ngan mama aku kuar makan... mak aku ni pulak pantang diajak.. aku ni pulak pantang dengar 'makan kat luar' huargh! kebelakangna ni, makan nasi, bnyk mana pn, mesti habes punya r...hehe eh tp tipu lah 'kebelakangan' ni je...selalu pn mcm tu...sbb tu r dlm family ni aku dikenali sebagai tong sampah...kalau adik2 aku x habis makan, dorg mesti sombat kat aku... aku ni pulak jenis cepat kesian tgk makanan membazir.......hmmmm

kalau makan ngan kawan2 aku pn begitu...cthnya makan nasi ayam kat mancongkam...atik ngan bell xhabis nasik...tp aku bolih habis....yaALLAH malunya tp anak dara makan melahap x hengat! aku kalau makan banyak, ade 2 part je yg cepat naik...part mana? haaaa cuba teka....ya betul! di situ! pipi and perut (haa sapa yg fikir bukan2 tu......eeeeee! nakal ye!) maybe sbb tu lah aku je yg nmpk besar dlm family aku....mama aku pn kecik je...time zaman2 mama aku uitm dulu pn kecik gila je die rupanya...serious aku xmuat nk pakai baju zaman uitm mama aku dulu....

i really2 feel like a big fat monster now...!
but syukur alhamdulillah my weight is still maintain..48kg dulu kini selamanya....
syukur sgt aku ni bukan jenis yg senang gain weight, makan lah bnyk mn pn.......syukur...
kpd alipah: kau dah kurang 5kg pn, aku still lg ringan pada kau lah! xheran pun! bwekkk! hahah!

p/s: baru tahu pancake dlm bahasa melayu adalah lempeng...gila huduh! -..-;
tu pn tahu sbb tgk cerita salt hari tuh.....terbaik seh cerita tu! xsempat aku tido dlm wayang mcm aku slalu bwt..! *sukaaaaa*!

4 comments:

senandung semalam said...

gudluck for exam...
;)

senandung semalam said...

ok la tue 48 kg...
berat yg diidam2 kan

Anonymous said...

mencekik

aznizahazizul said...

ishma & fakh: thanksssss!