Tuesday, November 26, 2013

yang aku paling nak recommend utk sesiapa yg nak kurus/rasa kurus

Bismillahirahmanirrahim,

salam warahmatullah!

'aaah fluffy (read: gemuk) nya rasa'
'aku ni dah lah fluffy'
'oh no, perut bunciiiitt'

antara status org yg memerlukan pertolongan! its a cry for help!

----------------------------------------------
skrng semua org boleh jadi fit.
and semua org pun mmng nak jadi fit
sampai bila nak jadi fluffy ha!
diri sendiri pun tak suka jadi fluffy.

aku ni tak ada lah nak percaya sgt ubat2 kurus ni segala bagai.
tp aku tertarik dengan satu supplement dari Shaklee ni. 
since ibu mertua ku pengguna setia shaklee,
aku agak amazed bila mengetahui ada rupanya 'ubat kurus' yg bebetul menguruskan org!

ibu mertua ku hanya makan Lecithin sebijik sehari
ni lecithin. kalau berminat boleh contact 011-11835678
aku boleh bagi harga member. baru RM42 sebotol. boleh guna sampai 3 bulan..memang berbaloi!

testimoni dari ibu mertua ku sendiri,
beliau menjadikan makan Lecithin sbgi satu amalan selama sebulan,
dan beliau sendiri akui yang badannya mengecut dari sebelum ni.!
wallahi, kuasa Allah!
di berinya ilmu kepada hambanya utk dimanfaatkan pada org lain..


nak lagi best dan lagi cepat kurus,
boleh lah amalkan minum ESP ni..
ESP ni mengenyangkan perut so kita tak yah lah makan je koje!
harga member hanya dari aku rm121. tahan 2-3 bulan ikut kadar penggunaan

ayuh mengecil bersama!

salam!

No comments: