Friday, May 6, 2011

surat layang utk matlutfi90

kehadapan matlutfi90,
kenapa awk tak approve saya di fb??
baik awak apprve cpt!
kalau tidaaaaakk.......
ANGGAPLAH ANTARA KITA TAK ADA APA2!

its over mat!

erkkk..masalahnya, antara kita pernah ke ade apa2??

ERKKKKKK....

yang aku hangen sgt ni bukan hapa..! dah lah tak approve aku kt fb! remove aku dr fren kt youtube pulak tuh! bencinyaaaa jantan ini!! ambik kau...

hehe saje je.. nk cerita bnde lain sebenarnya..

*****
tahniah kepada adik aku kerana berjaya sambung stadi dlm bidang architecture di UITM.... di UITM kampus mana? mesti lah UITM Perak!!! KAHKAHKAHKAHKAH! PADAN MUKA!!!
tahu lah awak duduk berdikari mcm mn kt sana.nk berkepit celah ketiak mama smpi bila?

tp masuk September nanti...dayummm! kenapa lmbt gila! masuk lah awal skek!

tp yg kelakahnya, betol ke adik aku ni boleh bwt architecture nih? padahal skill melukis kteorg setaraf je....hmmm kah2 jahatnya...apa2 pon, kak long akan doa yang terbaik utk awk ye ;) jgn nakal2 tau kt sana...jgn ikot budak bajet gangster tp bila gadoh ajak member...what the what is that? bla3...kreta awk, jgn riso...akan jd hak mutlak kaklong...kah3

anyway, nk ckp, lagu lady gaga yg baru ni sumpah berantu seton manyak nih..toksah dgr! sekali dgr teros automatic replay kt otak what theeeee....astaghfirullah..

No comments: