Sunday, May 16, 2010

apakah personaliti anda didalam kelas??

err saya dalam kelas nerd..duduk barisan paling hadapan dalam kelas..
lecturer cakap dlm kelas selalu dgr n bg respond..(eheheh macam bangga diri lah pulak..)tp ada je saya kantoi tido dalam kelas..haha! saya suke berpakaian kemas n wajib memakai kasut bertutup jari kaki utk ke kelas!(nerd kemain) saya xboleh pakai selipar je ke kelas..janggal je rasa..saya suke kalau saya jd presenter masa presentation utk grup..sbb saya suka bercakap potpetpotpet..saya akan bertanya kalau saya xphm n bukan berniat nk mengampu lecturer..dgn kawan2 saya mcm...mcm..mcm biasa je.....haha ntah lah..

ha nk tgk x mcm mn rupe saya dlm kelas??

huduhhh...

muke ku yg separohhh..padahal sendiri yg tngkp ni! ciss! nampak sgt saya mmng xreti syok sendiri.....(yoyo o je!)




Ask me anything

No comments: